gläns över sjö och strand.

Vad då för gläns? Vad hände med glans? Och stränder är inte tillräckligt fina för att få ha gläns på sig.

Jag sitter och drömmer mig bort från mitt tomma word-dokument som en engelskauppsats egentligen borde vara på. Inlämning imorn, och jag har spenderat hela kvällen med att sitta och inte göra ett skit (fb). Varför blir det alltid såhär? Det kanske blir bättre imorn. Jag ska hämta en splitterny liten mac i kista då. Och den är MIN. Bara min! Fatta vad glad jag är! Jag försöker att inbilla mig att jag kommer bli bättre på läxor och sånt när jag väl har den. "då kan jag juh sitta och skriva på tåg och sånt, och sitta lite var som hellst och jobba". som om det nånsin kommer hända. Facebook kommer inte att upphöra i och med en ny dator. Dumma lilla jag.


hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0