söndag 4 advent

Vänta lite här. Är det redan 4e advent!?!? Shiit! Måste köpa julklappar! NU! Fast jag hinner inte nu! AAAH! jaa, det får bli imorn då kanske.. Men det var inte det jag tänkte skriva. Jag sitter och är lite småförvånad just nu. Jag slaggade nämligen vid 19 igår. Sen vaknade jag vid 11. Alltså 16 timmars sömn!! Vad är det här? Och jag är fortfarande trött! Och sjuk. Men nu ska jag bara äta skitnyttig mat hade jag tänkt. Med massa mineraler och vitaminer och sånt. Så kanske jag blir frisk fortare! Och så ska jag tvinga mig själv att sova ännu mer! För jag pallar inte vara sjuk längre!

Dagens Låt
Åååh, hans piano är såå snyggt!

Kommentarer
Postat av: Elvira Fredlund

sv: Såå mycket!!

2010-12-19 @ 17:15:06
URL: http://orphans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0