atrocities

Hej folk! Jag kom just på att jag har varit lite inaktiv någon dag nu med mitt skrivande. Så nu skriver jag lite. Nu kom jag på att jag har förhör i engelska imorn. Jag borde plugga. Vad trist.
Jag hann öva en timme här hemma innan mina halvsyskon gick och la sig. Jag tror aldrig att jag har spelat så bra. Det har nog främst med den nya trumpeten att göra, som jag förresten har bestämt mig för att jag vill köpa. Mina lärare och alla tyckte att den var rätt så awesume idag. Det tyckte jag med. Men jag ska nog inte köpa den som jag har hemma. Jag gick just in på pricerunner och kollade upp den lite. Nypriset är inte så stor skillnad från det priset som det som de vill ha för den begagnade. Och den begagnade har lite smårepor och är lagad lite här och var. Så Då är det ju mycket mer värt att köpa en ny! mwihii.. vad underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0