Det är långfredag

Och jag är ensam i den stora stugan mitt ute i bushen. Solen skiner så jag funderar på att gå ut och fota lite. Men först öva! Och lite matte tänkte jag också hinna med innan de andra kommer tillbaka från konstrundan som alltid är vid påsk här uppe.

Jag måste bara berätta att jag drömde en så sjukt konstig fast inte alls konstig dröm. Jag drömde att jag träffade en jättesnygg blond tysk och raggade upp honom. På engelska. Det kändes inte alls likt mig. Sen så ballade hela drömmen ur och det visade sig att han var en vampyr osv. Lite Twilight fast inte alls twilight. Han var sjukt snygg i alla fall. Jag blev väldigt förvånad över min egen hjärna när jag vaknade. Jag brukar inte drömma sånna där drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0