Det är lördag, jag är hemma, det är najs.

Har idag genomfört en energikrävande 8timmars arbetsdag. Allt gick lite åt fanders. Men det var kul ändå. I kväll ska jag chilla sjukt mycket så att jag orkar jobba 8 h i morgon också. Jag tror att jag ska gå och lägga mig riktigt tidigt. typ om en halvtimme eller nått. Men först ska jag göra ett litet styrkepass. Jag och Carro har nämligen en liten pakt om att göra ett visst antar övningar varannan dag. Jag har inte riktigt lyckats med det. Men jag tänker i alla fall se till att ha gjort passet 3 ggr vid veckans slut. Praktiskt sett så har jag ju gjort det varannan dag då. Fast ändå inte.

Foo fighters är den bästa bakrundsmusiken som finns. Den nya skivan Wasting light är otroligt värd. Kick asss säger jag bara..
Foo Fighters – Bridge Burning

den här mannen är fett värd. och jag gillar att fooisarnas nya skiva är inspelad i hans källare. vääärt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0