En alldeles underbar dag

Dagen hade inte kunnat bli bättre! När jag kom in till skolan upptäckte jag att jag visst skulle ha haft två lektioner som jag hade hört inte skulle vara. Men lite omedvetet skolkande är ju aldrig fel liksom! Efter 2 timmars övning stack jag, ylva och micke till Tacobar och käkade middag. Chicken Hombre fick det bli. Det var riktigt smaskens. Sen gick vi tillbaka till skolan och kollade på 2ornas Melodifestival. Det var så otroligt bra så jag hade ett stort fett leende på läpparna när jag kom ut därifrån. Mickes och mitt avsked blev väldigt långdraget och kändes som när de står och tar steg fram och tillbaka i Bröllopsfotografen. Jag vann i alla fall. Hela vägen hem satt jag och tänkte ut hur jag skulle skriva ett bidrag till nästa års festival. Jag och Carro kom fram till att reaggae med joddel i början och tablabreak är en bra kombination. Jag är taggad till tusen! Men nu ska jag försöka tagga ner lite och sova lite. Jag är sjukt taggad på påsklov. Det ska bli så sköönt. Och jag ska till tandläkarn igen också. Mina stackars små tänder ska få flytta på sig igen.

 

Tabla är så fiint!

 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0