En sön dag.

Kom just hem från födelsedagsfika hos min kära moster. Mormor och hasse och min kusin Erika kom ner från skogen och hälsade på också. Mycket trevligt och mysigt. Mycket folk. Jag och Erika satt tidigare idag och kollade runt lite på youtube. Jag som nästan aldrig är inne på youtube om jag inte lyssnar på musik fick en liten update. Vi såg på det vidrigaste klippet jag nånsin har sett. Det var en snubbe som klämde en gigantisk finne, stor som en femkrona. Det bara fortsatte komma ut sånt där vitt gegg när har klämde. Så sjukt vidrigt. Vi hittade också denna awesuma franska snubbe som beatboxar. Han är värd.



Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha, han var ju bäst! :D skön som tusan vekligen.

2011-04-03 @ 20:15:36
URL: http://hjarnanssmorgasbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0