Nu blev det visst skärtorsdag

Woops jag borde verkligen sova. Dagarna går så otroligt fort när man har roligt. Jag och pappa åt middag på restaurangen i Kaknästornet i dag. Det var otroligt gott och härligt att prata lite mer med pappa om livet än om bara vardagssysslor som vanligt. Givande.

Jag måste bara tilägga att jag tycker att kaknästornet är en av Sveriges fulaste byggnader.

I morgon åker jag till släkten i skogen, så jag vet inte hur uppdateringen kommer att bli. Något enstaka inlägg kommer nog. Jag tänker vara smart nog att inte ta med mig macen upp, så internet får klara sig utan mig. De som behöver mig kan nå mig på mobilen (öööh, precis som vanligt, varför skriver jag det här egentligen?)


kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0