Oh my..

Vad hände med mitt motionerande egentligen? Jag hade tänkt springa i kväll men jag har ont i huvet så jag orkar inte. Jag orkade inte heller spela så länge idag, 1 h fick räcka. Fick såndär svimmnings-svart-för-ögonenkänsla när jag tog i för mycket = inget syre till hjärnan - inte bra. Det var lite synd för idag tog jag mig äntligen till Aulos Musik och köpte noterna till Haydens Trumpetkonsert. Så nu har jag asvärda noter men pallar inte spela dem. Surt. Jag och pappa var förbi windcorp efter skolan och lånade hem en värd trumpet också. Så jag har en jättebra trumpet här hemma nu men orkar inte spela på den. Surt. Jag måste lära mig att sova. I går gick jag och la mig tidigt men kunde inte sova, och när jag väl somnade så sov jag inte alls ljupt och drömde massa skumma saker i stället.

Läget är ovärt. Jag tror jag ska sätta på nån värd musik och lägga mig på mitt golv och fundera över detta ovärda faktum.



Jag sitter och funderar på om detta faktiskt kan vara något som kommer med på björks nya skiva "Biophelia". Det påstås det på youtube. Men det känns inte som om det skulle vara sant för trumpetaren spelar lite halvmögigt på flera ställen. Det känns inte som att Björk skulle arbeta med intetoppklassmusiker, men vem vet?

Kommentarer
Postat av: Carro

Noooes! Vad jobbigt :( men du sover nu hopas jag... Så blir det bättre tills imorrn! Pöss pööss min sköna! <3

2011-04-05 @ 22:01:34
URL: http://hjarnanssmorgasbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0