Onsdag igen!

Dagen blev ganska bra, trots att jag lyckades dra på mig en rejäl förkylning i och med springningen igår. Jag som tyckte att jag gjorde precis som man skulle göra igår! Men icke.. Denna förkylning gjorde i stället att jag höll på att svimma varje gång jag använde mig av för mycket syre när jag övade trumpet. Det var otroligt irriterande att vara i väldigt bra dagsform i läpparna och sen inte kunna använda den pga. att mitt huvud sa nej. Men i morgon börjar jag 13.25 så nu ska jag ta vara på natten och sova så mycket som möjligt!

 

God natt på er! (by the way, jag gillar hur mina dreads ser ut i svartvitt just nu så varsågod, en nytagen egobild!) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0