Shiiit läskiit!

Ahhh vad läskigt! Jag ska till tyskland och bo där hos en familj i en vecka i September. Nu har hon som jag ska bo hos svarat på ett mail som jag skickade iväg igår!! Sjuukt läskigt. Hon skriver på tyska också. Jag skrev att jag hoppades att hon förstod min tyska och hon skrev att den var "sehr lustig" men ändå förståelig. Aaaah vad sjukt läskigt! och roligt! Jag addade henne just på Facebook. Hon duade mig i sitt mail så jag känner mig helt bekväm nu. Jag duade inte henne i mitt mail men då kan jag börja göra det nu. Hihihi jag känner för att hoppa upp och ner!

För övrigt ska jag gå ut och springa nu.

Kommentarer
Postat av: Louise

gaaaah, i know the feeling :D gud vad spännande! du kommer få så kul!

2011-04-12 @ 20:19:50
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0