1984, Tacobar och Busstur

Min dags lyckostunder. Tyvärr kunde jag inte hålla mig vaken under varken bussturen eller läsningen, jag var lite för trött! Kände mig som en gammal tant, när jag ofrivilligt somnade i min gråa soffa under eftermiddagen. Det var andra gången jag somnade bara sådär i den där soffan. Det förvånade mig lika mycket den här gången. Det är nämligen en såndär soffa som man inte kan ha en bekväm liggställning i. Detta resulterade förra gången till att jag låg i en sån ställning som gjorde att jag inte kunde ha munnen stängd, så när jag vaknade hade jag dreglat ner min tröja lite. Ofräscht. Det var dock väldigt värt att sova midddag, jag rekommenderar det verkligen. Synd bara att det känns som att man slösar bort tiden. Men det betyder att jag får mer tid med mina böcker i kväll! Idag tog jag nämligen en sväng förbi biblioteket och lånade Brott och Straff samt några diverse böcker på tyska att ladda upp med inför språkresan jag ska åka på i början av september. Dag att fräscha upp tyskan igen helt enkelt!

Kan meddela att den fula bildbristen beror på att jag glömde mitt kamerabatteri i Sandviken när jag var där sist
Nu ska jag på middag hos pappa, imorn blir det gokart! Taggaaa!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Ta med springschemat därifrån, hehehe ;)

2011-08-01 @ 23:37:30
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0