Jag sitter fast i Kista.

Kista galleria öppnar inte för ens klockan 10. Jag vaknade av att mina halvsyskon skulle till fritids vid halv 8. Så nu sitter jag här och väntar. Tänkte nämligen gå förbi ClasOhlsson och köpa mig ett par högtalare samt en cykelpump,
gött eller vad?
Dagens diet är barnmatsdiet (nej inte Kissiestyle). Min tänder gör sjukligt ont efter att min tandställning spändes om igår. Det betyder i alla fall att tänderna flyttar på sig så att jag äntligen kan få bli av med skiten! Party! Idag tänker jag som sagt leva på soppor och smoothies av alla olika slag (typ barnmat?). Frukosten fick bestå av en mjuk ostsmörgås som jag delade i bitar. Mums. Nej det var faktiskt inte så gott. Men jag lever i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0