Kräftparty

Hade en underbar helg ute på blidö med Charlie, Carro och Måns! Här har ni godbitarna!



Japp, vi körde på lampa och hela köret!



Till och med sånna där runda saker som man blåser i så att det kommer ut fint snöre. Kommer inte ihåg vad de heter för tillfället! Tips: det är väldigt roande (i alla fall om man har min humor) att blåsa sådana i folks öron när de inte är beredda!



Charlie är väldigt fin tycker jag. så nu vet ni det.



Jaa vi hade hattar också



Så här såg bordet ut. Underbart eller vad? Kommer nog försöka göra detta till en tradition!

Kärleek till eder!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaaa "Kräftskiva", haha! :D jag gillar bilden på mig, den var jätteröd och jätteorange, det var fint. Vårt bord ser galet satsigt ut, precis som det ska vara ^^ puss på det!

2011-08-23 @ 23:41:12
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0