Idag är det visst sista dagen på 2011

Hoppsan vad tiden går fort. Känner mig nöjd och belåten, för jag vet att 2011 kommer sluta på ett tusen gånger bättre sätt än vad 2010 gjorde. Den nyårsaftonen behöver jag aldrig uppleva igen. Tack för det. Jag och Micke höll oss vakna till strax efter 4, konstigt nog vaknade jag vid 9 och var hur pigg som hellst. Så nu har jag haft i henna i håret, ätit frukost med dn, hjälpt mamma med melodikrysset och nu funderar jag på att plugga lite harmonilära. Det är prov direkt efter lovet. Inte okej. Förhoppningsvis vaknar micke snart. Det är tråkigt att plugga. och jag kan inte spela trumpet heller..

Vi kollade förresten på Titanic igår. Och grät i eftertexten båda två, haha! MEn det var mysigt!

 

puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Louise

snuttisar ni ar! hoppas du far en asbra nyarsafton, jag saknar dig!

2011-12-31 @ 15:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0