liten lista som man skriver samtidigt som uppsatsdomkumentet lyser med sin frånvaro

Något som gjorde dig glad igår?
Hela dagen var väldigt bra. Att kyssa min pojkvän var extremt värt. Som alltid.


Humör just nu?
Börjar bli lite seg och melankolisk. Jag måste komma tillbaka till mitt fixarhumör igen!


Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Jag sov.

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Samma som jag gör nu, sitter i soffan och kollar runt på lite bloggar. Inspiration är najs!


Vad du ser om du tittar till höger?
mitt vardagsrumsfönster. Det snöar väldigt mycket just nu, och jag upptäckte just att det håller på att lägga sig på marken vid gungorna på gården! Äntligen!

Vad gör dig glad just nu?

tanken på en lugn helg utan stress

Hur vädret är hos dig just nu?
SNÖ som sagt..

Vad var det senaste du åt?
en ostmacka med squash på till frukost!

Vilket mål på dagen tycker du bäst om?
Frukosten utan tvekan! Morgonte är ett måste!

Bästa glassmaken?
Stratiatella är sjukt gott! annars så finns det en siaglass med apelsin och choklad som är väldigt god just nu..

Sover
du tungt?
som en stock!

Drömmer du mardrömmar?
Det som kan vara närmast mardrömmar, är nog de drömmar som jag får när jag har lite för mycket saker som jag inte får glömma. Då drömmer jag ofta drömmar där allt börjar som en helt vanlig dag, och sen går allt helt åt helvete! Det som är jobbigt med dessa är att jag inte inser att de är drömmar förens de är slut. Hatar dem!

Hur många kuddar sover du med?
1! fast den använder jag knappt, brukar offtast sova i nederkanten av den, lite som en hund, haha.

Snarkar du?
Inte vad jag vet!

Favoritkläder?

just nu så har jag nog inte så mycket favvisar, börjar bli trött på mina kläder. Om jag ska välja nått så blir det nog mina sjalar, och en grön kort tröja som jag köpte på en second hand i Berlin tidigare i höst!

Favoritgodis?
mörk choklad utan tvekan

Höger-eller vänsterhänt?

Höger!!

Stjärntecken?

Skytt! stämmer väldigt bra faktiskt!

Vad längtar du efter mest just nu?

Lussebullebak när micke kommer hit :))) gott! (fett!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vänta vaaa, har du en pojkvän? :)

2011-12-21 @ 17:45:30
Postat av: Anonym

vänta vaaa, har du en pojkvän? :)

2011-12-21 @ 17:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0