något intressant

jag tänkte att jag skulle skriva nått intressant här men så är nog inte fallet. Bristen på bilder på bloggen börjar bli extrem. Jag kanske väljer att plocka fram kameran imorn när jag och Micke gör lussebullar, eller vad vi nu får för oss att göra. Kanske tar en sväng förbi frisören innan han kommer. Skulle ha gjort det för 2 veckor sedan egentligen men nu blev det inte så. För att fylla ut den extrema bildbristen tänkte jag visa hur mina näsborrar ser ut när jag spelar trumpet. Är det inte fantastiskt? (så här ser jag ut när micke använder sin dator till att lyssna på ful hardbop och pratar om hur fantasiskt personen i fråga spelar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0