Blidö

Jag sitter på Blidö och kan inte sova mer. Efter ca 4 timmars sömn. I ett lökigt rum med 5 pers i en dubbelsäng. Inte konstigt att det inte går att sova mer! Jag känner mig glad. Och lugn. Gladare och lugnare än på länge. Det är väldigt skönt. Senare ska vi ut och grilla korv och åka spark. Lantliv på hög nivå! Igår var det förresten kaos när vi skulle hit! Bussarna ställdes in precis när vi skulle åka ut till ön, så vi fick ta taxi. Jag hoppas bara att det går på SLs resegaranti.. Annars blir jag sur. Men Båtens Baba är bankman så han lär fixat! Fattar inte att SL blir lika förvånad över snön varje år. Vi bor i Sverige liksom! Haha den här bilden är b to the ä to the s to the t!

 

Kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0