Chill.

Hejhopp! Här var det chill. Jag tar det lugnt och ska strax sova efter en långlång dag. I kväll har jag varit på Konserthuset med Carro, Micke och Sebastian och sett en najs konsert med Kungliga filarmonikerna. Joakim Agnas spelade nämligen Haydns Trumpetkonsert. Det var väldigt, väldigt värt. Endast 80 kr. Det ni!

Jag har säkert sagt det förut men den här: Simon Preston – Albinoni: Adagio for Strings and Organ in G minor
är såååå bra! Musikorgasmer om och om igen i all evighet. Jag har lyssnat på den på repeat ganska mycket idag. och jag tröttnar inte. Gör det just nu också. Mmmmh.



Hahaha, den här bilden dök upp på datorn. Det är lite när man hittar sånna här bilder som man börjar sakna sina småsyskon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0