En till fredag

Hejshaan! Jag sitter och äter middag till frukost! Det är såå gott! :) Ska till tandläkarn klockan 11 så jag sitter just nu och upptäcker att det är nått slags snökaos i omvärlden, tur att jag ska till tandläkarn i kista så att jag slipper åka något! I kväll bär det av till blidö med mina najsiga homies. Vi ska invardera elviras place igen. Det blir härligt. Men först två lektioner i skolan också. Jag är faktiskt jättetaggad på den här dagen nu! Den kommer att bli bra!

Har ni någon gång tänkt på hur det skulle vara att ha en tvilling? Jag skulle tycka att det var jättekonstigt. Och vi skulle förmodligen inte vara lika alls för jag skulle nog göra så mig så olik den andra som möjligt. Men det skulle vara kul att testa i nån vecka eller nått. Men jag tror att jag skulle tycka att det var jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0