Eu quero abraçar, mas não tem ninguém para acariciar. É uma merda. Cavalo de Balle

Jag är totalt nöjd med mig själv. Jag lyskades spela i 1 h och 15 min innan spellusten var borta. Nu ska jag försöka städa lite. Jag ska nämligen flytta över till pappa i morgon. Tagga. eller?
Jag är på riktigt goshumör just nu, men det finns ingen här hemma att gosa med! That makes me a sad panda. Och att lyssna på anthony and the johnssons gör inte saken bättre. Det finns inte ens nån som jag orkar vara social med på fb-chatten. Jo nu loggade zerrin in. Tack gode gud för det. Fast hon svarar inte. Jaja, nu ska jag tvinga mig ifrån datorn i alla fall! Jag ska till och med stänga av den! Oh my God! eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0