hit the bottom and escape

Ja, jag fick ett litet infall och fixade om lite så att det blir roligare att skriva. Jag har tyckt att bloggen har varit lite ful på sistone. Lite bättre är det nu, men jag känner mig inte färdig än! Jag borde ha gått och lagt mig för flera timmar sen men jag har inte orkat. Kommer vara en zombie imorn. Och inte har jag pluggat mycket tyska. Jag har inte heller spelat så mycket som jag hade tänkt. Jag har fått skavsår i munnen ( av tandställningen) och det kändes jättekonstigt att spela med vax (tandställningsdämpare) så jag sket i det.

Det är alltid lika kul att hitta konstiga covers på skitbra låtar
Vitamin String Quartet – Weird Fishes, Arpeggi

Various Artists – Possibly Maybe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0