Inspiration

Jag är så himla ovan att få inspiration från bloggar. Så när jag väl börjar göra det så spritter det i fingrarna! Det började med att jag gick in på nån sminkblogg, så spreds det vidare till fotobloggar och sen modebloggar. Så till slut så är jag nu skitsugen på att gå ut på stan och shoppa. Kanske inte så jättebra egentligen. Men jag vill bara utveckla min stil och börja ta foto på allt igen. Varför slutade jag? Jo, för att musiken kom i vägen. Men på sporlovet har jag tid. Då ska jag fota! Jag tror i och för sig att anledningen till att jag inte inspireras så mycket av bloggar annars är att jag inspireras av musiken i stället. JAg har en liten musiksvacka just nu. Jag känner att jag har lyssnat på samma musik aldeles för länge nu. Jag behöver något nytt. Något skitbra. En Wow-låt som jag kan lyssna på i flera dagar utan att tröttna.
En av mina stora inspirationskällor annars är Robyn, så ni får lyssna på henne. Zerrin länkade den här balladversionen på Be mine till mig i kväll. Rysningar var det då. Njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0