Jag är hemma

Hemma igen! Väldigt skönt måste jag säga! Som alltid efter att ha jobbat så är mina fötter glada över att få vila. JAg har varit otroligt klantig idag känner jag. Blandar ihop saker hit och dit. Räknade fel en gång när jag skulle ge retur till en kund. Hon fick 20 i stället för 40, så blev hon irriterad, för jag tyckte att den där 20an var 40 kr. Eller jag kopplade fel i alla fall. Klant. Arbetsdagen tog alla fall slut efter några timmar så nu är det dax att plugga tyska, har prov imorn! Och speela. Jag är faktiskt taggad på båda dessa. Och jag är taggad på att äta mat och sen äta semla efteråt! Det blev över på jobbet, så jag fick med mig några stycken till oss här hemma. Efterrätt ftw! nonnomnom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0