Jag tänker.

Livet är nog inte så trist och värdelöst ändå. Jag har det ganska bra. Skulle inte behöva något mer egentligen. Ändå känner man sig aldrig nöjd, för det finns alltid nya mål, krav och prestationer som man vill uppnå. När du har tillfredställt ett behov kommer det ett nytt med detsamma. Men det orkar jag inte tänka på nu. Jag har de där målen och behoven, men varför stressa så mycket? Det är mycket roligare att ha roligt på vägen och inse att nu händer det. Ja jag har det ju ganska bra just nu kom jag på. Och det är ju bra.


Kommentarer
Postat av: Louise

här är min nya bloggis! jag har inte börjat skriva dagbok än ;) men däremot skriver jag i en brabok varje kväll, det gör under för min självkänsla och lyckan i största allmänhet.

2011-02-20 @ 11:09:05
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0