Köttet är svagt

Hej igen. Jag sitter här och har kollat runt lite på nätet. Kollade på bland annat Dom Kallar Oss Artister med Salem Al Fakir och Annika Norlin. Jag blev riktigt inspirerad av Annika Norlin. Har nu gjort en spotifylista med diverse inspiratörer. Känner mig riktigt inspirerad och är verkligen jättesugen på att skriva musik. Lite svårt att låta och skriva så mycket så här dags men text går alltid att fixa! Så textdokument här kommer jag! För första gången utan att behöva skriva av mig känslor! I och för sig så tror jag att flera av mina känslodokument är väldigt användbara i låttexter. Men nu vill jag skriva nytt! Så tjoflöjt! Och godnatt! Jag rekommenderar starkt att somna till den här sången. Fantastiskt. Faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Louise

AAHAHAHA SHALALALA KÖTTET ÄR SVAGT ÄR SÅÅÅÅ BRAA!!!!

2011-03-04 @ 11:43:48
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0