ojoj!

Woopsie! Jag stod i kafé fotöljen och skulle betala för en välskamande chailatte och så visade det sig att pengarna var slut på kortet. Som tur är så stod det en tät flicka bredvid mig som kunde låna ut några kronor. Tur det. Men jag blev riktigt förvånad i alla fall. Sen kom jag på att jag betalade 500 för Arvikafestivalen, och 660 för taxin i fredags, och sen har jag köpt lite smågrejer så då var det nog inte så konstigt i alla fall. Men det är ju bara bra, För nu MÅSTE jag skriva ut resegarantinsblanketten!

Arvikafestivalen har nu kommit med sitt andra släpp och jag har hittat det första bandet som jag tycker gör bra musik! Tagg! Icona pop är det! Lyssna på deras singel, Icona Pop – Manners (Extended)
Eller så kan ni lyssna på alla som kommer dit i min spotifylista ARVIKAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0