Slutkörd

Huvudvärk. Jobbig huvudvärk. Jag tror att den kommer för att jag av någon anledning inte har druckit kaffe idag. Inte bra. Jag känner mig ganska så slutkörd, har just städat och diskat efter att ha haft en 8personersmiddag eller här hemma. Mysigt var det,  men nu har jag huvudvärk. Så därför så ska jag sova nu.

Puss och kram och allt sånt där.

Vet ni, jag kom just på att jag inte har lyssnat på nån musik över huvud taget i dag. Inte i mina hörlurar ur min ipod i alla fall. Det är mycket, mycket sällsynt i mitt liv. Nu kom jag på att jag visst har lyssnat på musik. Vi lyssnade på vivaldi och nån annan najs LP efter att vi hade ätit. Tända ljus var det också. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0