Things will never be the same again

Och jag är glad för det. Kom just hem från att äntligen ha fixat synundersökningen man behöver för att få körkortstillstånd! Har tänkt göra det sen handledarutblildningen och det var juh typ två veckor sen höhö. Det visade sig efter ca en minut att jag har helt perfekt syn, skönt att höra! Sen passade jag på att köpa virknålar, så nu kan jag virka ihop dreadsen igen! Tomater och mineralvatten köpte jag också, dock inte ring till min piercing i örat som jag hade tänkt. Det får bli nån annan dag. Nu ska jag fixa krubb! smaskelismask!



Hahaha, jag är hungrig som sagt. Och jag älskar att glida runt i mina lila leggings. De är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0