En lila gräshoppa har sällan turkost nagellack

Hej hopp! Jag är så himla glad för den här helgen! Den var verkligen precis vad jag behövde! Vila ut och ha kul samtidigt, Kan det bli bättre? Jag mår riktigt bra! Och Jäg älskart! I dag såg jag och Matilda på Svinalängorna i AnnaLisa på Råsunda, supermys. Filmen var annorlunda. Den var sorglig och man kunde liksom inte göra nått åt att allt gick åt helvete. Och den slutade ganksa tvärt utan lyckligt slut, så man kom ut ur biografen med en slags "JAha, nudå?"-känsla. Jättebra gjord och ganska hemsk film! Noomi Rapace är asnajs som vanligt. Bra hyrfilm, men jag vet inte om jag tycker att den är så sevärd på bio. 3 av 5 slemvåfflor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0