En ny dag är här!

Och jag är ganska opepp. Kom på mig själv med att tänka "åh vad skönt det skulle va att vara sjuk" igår. Sen satt jag och kom på hur jag ska göra så att jag blir sjuk; äta för lite, sova max 3 h/natt, sluta tvätta händerna osv. Men det tänker jag inte göra. Jag får ta tag i anledningen till att jag ville bli sjuk i stället. För det är så man gör.
Jag kom också fram till att Håkan Hellström – Kärlek Är ett Brev Skickat Tusen Gånger är en låt som hade varit najs och lyssna på för några veckor sen. Jag hade nog fällt någon tår om jag hade lyssnat på den då. Om det är bra eller dåligt kan jag inte komma fram till just nu.



Ånej, nu är det brottombrottom! Pendeln går om 6 min! Ska in till staden och träna zumba med louise och ylva! Fina flikkor dedär..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0