Got to get my self together

Kom hem för lite mindre än en timme sen. En ganska underbar och härlig kväll, precis lagom. Är trött, men inte tillräckligt för att kunna sova. Lite musik kommer göra susen. Grubblandet fortsätter. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till just nu. Eller hur jag ska stå ut. Eller om jag behöver stå ut med nått över huvud taget. Jag tänker för mycket. Hela tiden. Varför kan jag inte bara stänga av min hjärna? Den är i vägen just nu. Jag tänker försöka sova bort allt grubbel. God natt.

Här har ni den bra liveversionen av The Hardest Part med Coldplay. Det är denna versionen som är värd att lyssna på.


Kommentarer
Postat av: mathilda

å vi får öva på att stänga av våra hjärnor tillsammans! man vet ju liksom att man har det bra men ändå grubblar man om skit! Nu ska jag fortsätta plugga på molekylärbiologins centrala dogma. Det är rätt skönt att grubbla på för där finns det ju ett rätt svar... puss

2011-01-09 @ 12:02:54
URL: http://impulss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0