Hem ljuva hem!

Är hemkommen efter en perfekt underbar dag. Jag älskar att gå i skolan. Det är så najs att träffa alla, och alla är så underbara! Hade inget storband idag heller så jag fick sluta en timme tidigare = 16! Najs! Jag har också varit duktig och köpt mig en ny fin kalender. En turkos en! Samt en vacker stiftpenna som jag tyckte om. Nu ska jag strax äta och sen ska jag kötta trumpet så länge jag orkar. Har värsta bra idén till ett snyggt stycke som jag tänker knepa och knåpa med sen också, i garage band får det bli. Logic är efterlängtat!


Kommentarer
Postat av: mathilda

du är så SNYGG och COOL kära vän! Kan du ses i veckan och föra över lite coolhet till mig också!?

2011-01-10 @ 20:22:32
URL: http://impulss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0