Hör och häpna!

Linnea sitter och pluggar! Ojojoj, det var några månader sen det hände! Men nu är jag på gång igen! Mjukisbyxor, tofflor och tekopp i hand, nu är jag redo! Har svenskaprov imorn så det är bara att kötta regler och sånt där tills det sitter. Eller bara drömma sig bort till the knife. Nån Blandning blir det. Jag borde egentligen inte ha nån musik på.. Det tar bara uppmärksamhet. Och datorn borde VERKLIGEN inte vara på. Men hur ska jag kunna ha musik annars? Jag måste göra det. För min ipod har lagt av så jag kan inte lyssna på nått på tuben på morgnarna. Alltså MÅSTE jag lyssna på musik konstant när jag är hemma. Annars går inte mitt liv ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0