It's a ugly day

Spotify slumpade fram Beautiful Day med U2. Men det är inte en vackar dag idag. Så rubriken fick bli motsatsen. Sitter och köttar in skitbra musik i huvudet. Jag saknar verkligen att sjunga en gång om dan. Så jag gör det inne på mitt rum i stället för i skolan. Det funkar det med. Men det skulle vara roligt att sjunga inför folk mer igen.. Jag gillar det. Även fast jag brukar bli nervös, men ändå! Jag får helt enkelt öva in massa standards på trumpeten i stället så kan jag spela för folk i stället. För jag går ju inte sång så det är ju inte meningen att jag ska va bra på det.
HAHAHA, har ni förresten testat och skriva in erat namn på spotify!? Hittade just den här godingen och kan inte sluta garva! Haha jag dör!!
90 Grad – Happy Happy Birthday Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0