Mysfredag

Idag är en mysig dag. Morgonens bittra humör försvann snabbt när jag mötte Ylva och Louise vid skolan, och sen gjorde träningen susen. Vi tränade i eriksdalsbadets gym i 1 och en halv timme, man blev sådär skönt seg och trött men samtidigt pigg. Jag märker mer och mer hur mycket bättre jag mår när jag tränar. December är ett fetstort exempel. Jag ville så gärna träna men det gick inte för jag var så sjuk då. Och smådepp hela tiden, vilket ledde till att min självkänsla sjönk ganska kraftigt. Så att komma igång med träning igen känns så otroligt skönt! Lite som att komma ut ur mörkret. Och det är det ju på sätt och vis för nu blir det bara ljusare och ljusare! Så Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0