One Thousand stories and there's always more

Kom hem från Uppsala för nån timme sen nu. Livskraft var precis lika underbart som förra året! Dock så är jag ganska sliten nu, har inte riktigt sovit så mycket som jag borde ha gjort! Sen så avslutade jag hela grejen med att dygna också, JÄTTESMART Linnea! Men det var mysigt. Scrubs mitt i natten på en hård bänk är tro det eller ej väldigt mysigt. Sen blev det Uno och slav och president sådär på morgontimmarna innan frukosten öppnade. Tidsfördröjning med najs musik ur mobilhörlurar.
Så var det lördag - en dag som skulle bli en lugn avslappningsdag. Jag som trodde att jag skulle få åka hem och ta en skön, skön dusch. Sätta i mina 4 nya skivor i stereon och bara njuta. I stället går jag in på datorn så fort jag kommer hem och blir på bajshumör. Jag är så olugn som man kan bli. Trött och hyper. Men The Knife funkar i alla fall. Gonzales fick mig bara att må illa idag.
usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0