Det är visst fredag idag har jag hört!

Jag sitter och väntar på att min henna ska verka med spänning. Jag fick ett infall igår kväll och blandade ihop lite henna i ett annat märke än det jag vanligtvis använder, som finns att köpa på Life.

Så ser den ut. Jag kommer inte ha i det alls lika länge som jag brukar, drygt 3 timmar kommer det att bli. Jag tror att det kommer att bli bra, konsistensen på den här hennan är mycket trevligare än den jag brukar ha. Det blev en trevlig chokladbrun färg på den i stället för den grönaktigt lite ljusare bruna jag är van vid. Min hypotes är att det kommer bli en ganska ljup lite brunare färg än vanligt. Gött!

 

Ja, jag gillar att se ut som en förväntansfull alien. Highfasion!


Kommentarer
Postat av: Carro

Fett skumt, jag fick en tanke i huvudet tidigare idag, en bild av att du färgade håret bara så där. Vilket du alltså gjorde! Hohoho

2011-07-30 @ 00:00:24
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0