Det här blev en stressig dag

Jag vaknade av mig själv och hade precis tänkt gå upp och fixa några goa pankisar när micke ringde och frågade om jag var på repet. Repet som jag hade hört skulle börja klockan 13, men i själva verket började klockan 10. Detta samtal ägde rum från 10.05 och framåt. Jag blev sen och stressad. Och min frukost blev en banan, en halv nektarin samt 3 bitar Marabou Daim Rocks som jag lyckades få ner i väskan innan jag sprang till bussen. Alltid trevligt att testa på nya saker liksom! Jag kom fram till att de där Daimrocksen var goda, men hade kunnat vara godare. Det blev bara som en gegga av socker. Den smakade inte så mycket choklad, och daimsmaken blev ganska nertonad i och med allt socker! Och ett fett minus till var att de klibbade ihop sig med varandra hela tiden! Jätteirriterande!
Därför ger jag dem 3 av 5 slemvåfflor!



bild är tagen härifrån

Nu ska jag se till att komma till sängs ögonaböj. I morgon tänker jag nämligen vara i tid till repet!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0