För alla er som undrat

Så blev mitt hår magnifikt och jättebra. För att demonstrera detta får ni se denna vackra bild

I och för sig är det nog inte nån annan än jag som ser någon skillnad. Men vadå, jag gillar mitt hår väldigt mycket så varför inte visa upp det lite extra?

Idag har jag gjort något väldigt revolutionerande för att vara jag. Jag har spelat playstation 3. Och inte nog med det! Jag har till och med spelat dödazombiespel. Jag kände mig lite som en tant, jag hade aldrig spelat skjutanermassasakerspel förut. Jag var i alla fall asbra. Och nu är jag trött och konstig.

Jag blir det av att lyssna på våroffer! Gör det ni med! :)))))))))) (go natt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0