Ibland är livet surt

Jag är besviken. I dag skulle bli en bra dag. Jag gick upp 06.25 för att hinna in till min tandläkartid. Jag är trött. När jag kom dit så frågade tandläkarsköterskan (som skulle ta bort min tandställning eftersom att min ordinarie tandläkare är på semester) om jag verkligen ville ha den där lilla gluggen där? Och pekade på ett ställe där det visst var en liten glipa. Jag har något svagt minne av att min ordinarie tandläkare nämnde den där glipan och kommenterade att den hade något med min tandform eller liknande att göra. Nu är i alla fall glipan på väg bort och jag har fortfarande tandställning. Det nya datumet för att ta bort den är 15 augusti. Egentligen så borde det här inte bi en så stor grej och en så stor besvikelse för mig, jag känner mig ganska barnslig. Men nu så är hela min plan på att bygga upp formen med trumpeten helt åt helvete. Jag kommer ha varit utan ställningshelvetet i en vecka när skolan börjar igen. Förhoppningsvis kommer det inte att låta piss, men inte långt ifrån.

Jag ä int bittär. Eller vänta lite här, det är jag ju!

Kommentarer
Postat av: Louise

åhneej, besvikelsen när något inte blir som man tänkt sig.... :(

2011-07-21 @ 17:12:09
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0