Nu är jag hemma i 23 timmar

Sen bär det av igen. Kom nyss från den gulliga lilla staden Sandviken där min lilla släkt har lyckats bre ut sig. Carro och jag var där och gick på Bangen, Snadvikens jazzfestival. Det var sjukt bra i år! En bra bit över mina förväntningar, och som grädde på moset så var den asnajs att få se vår engelska och svenskalärare, samt vår brassensamblelärare spela. De sparkade rumpa. I morgon drar jag som sagt av igen. Denna gång blir det ett sommarmusikläger som hålls av försvarsmakten. Det kan bli en superflopp eller tvärtom. Förhoppningsvis tvärtom. Jag upptäckt när jag kom hem att jag inte har några svarta snygga skor som man kan marchera med, så nu har jag precis tagit en sväng förbi Din Sko och köpt mig ett vackert par. Så här ser en av dem ut.. Jag längtar efter att dra på mig mina vinröda sprumpbyxor och min stora senapsgula pappatröja och en stor fet halsduk i höst. Och dricka massvis med te. Åh vad underbart. Kan det inte bli höst nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0