Två dagar har gått...

.. sen jag lämnade huvudstaden. Nu är jag tillbaka, och inte ett skit har hänt här hemma. Jo förresten, jag har fått hem massa goa dreadsgrejer, shampo och ett 10-tal ursygga pärlor. Och mitt nya pass har kommit också. Det är nog det fulaste passet jag någonsin har haft. Polisen som gjorde i ordning passet var väldigt rask. "Ställ dig på den gula markeringen, kolla in i kameran, nu tar jag kort. Okej, så här ser ditt pass ut. punkt."

Även om det inte har hänt så mycket här hemma så har det hänt mycket i mitt huvud. Jag tänker mer än nånsin på vad jag ska lägga ner mitt liv på och det börjar skena iväg från musiken. Just nu känner jag att jag vill göra mer för världen än att spela musik. Jag har kollat in lite universitet och sånt där.. Kanske borde jag utöka mitt schema ytterligare..
Jag kan försöka kläcka ur mig ett längre inlägg om mina tankar när jag har sovit lite.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad du än gör, tänk dig noga för bara... Speciellt med att utöka scemat ;) "till och med" jag har bestämt mig för att stryka nåt för att inte dö :P

2011-07-29 @ 23:57:26
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0