Det är morgon. eller snarare lunchdax

Min Inspirationslista på spotify har börjat att göra mig melankolisk och tankspridd. Rebekka Karijord – Undo Love är riktigt hemsk. Fast bra. Nu kom det lite Röyksopp, najs (tagga arvikaa).
Det regnar ute och jag fick nyss ett sms från micke som har velat runt lite här och var i Bålsta och bestämt sig för att det var övärt att komma hit för att han inte kunde lämna in sin trumpet och att det var dåligt väder som regnade på honom. Nu hade han ångrat sig och ska käka lunch och sen komma i alla fall. Vi ska spela massvis med trumpet och jag ska lämna in min cykel innan han kommer. Jag hittade en fin liten teckning på hur cykeln ser ut. Är den inte underbar?


Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0