Hej allihop

Okej nu har jag varit väldgt inaktiv i en vecka och ändå har folk av någon konstig anledning fortsatt kolla in denna blogg. Det tackar man för! Nu är jag hemma igen. Första veckan av sommarlovet gick nämligen till att vara nere i Skåne och chilla galet. Bada, öva, springa, hänga. Otroligt värd resa. Utan internet och tv. Nu är jag i alla fall hemma igen en vecka framåt. Nu sitter jag i min säng och lyssnar på svensk hiphop och älskar livet. Ska se till att spela lite på min trumpet och springa lite innan kvällen är slut.

Nu tror ni att dagens låt kommer att vara svensk hiphop.. Men där tog ni fel!

Dagens låt: Skinny Boy -  Isak Strand

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0