Nu är jag ledig


Först så skrämde hela ledigheten mig. Så mycket tid och frihet som man inte är van vid att ha. Men nu har jag redan hunnit boka upp mig hela helgen i alla fall. Duktig flicka. Jag ska försöka att komma ihåg att ta det lite lugnt också. Förhoppningsvis går det bra! Nu är det strax läggdags. Jag är trött som en sengångare efter denna långa dag. Det syns på bilden. Inte för att den är tagen nu då men jag orkar inte egofota med photobooth just nu. Zerrin tycker att jag ser ut som en mus när jag gäspar. Ser ni nån likhet med en mus på bilden? Jag försöker göra det men det går liksom inte.
Jag har varit på halvljummet humör hela dagen. Inte kul. Jag ska försöka vara gladare i morgon. Synd att man inte bara kan bestämma sånt där.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Louise

"HAHAHAHA! vad är det? DU SER UT SOM EN MUS NÄR DU GÄSPAR!!!"



haha.



fin header!!

2011-06-02 @ 07:44:26
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0