Nu sänker jag mig till en riktigt låg nivå. Jag vet.

Men lite nostalgifrågor alla bilddagboken måste man få göra ibland. Här kommer de, direkt från louises blogg:

1. Det första du tvättar i duschen? Jag bruker börja med brösten/magen tror jag, jinte helt säker dock!
2. Gillar du kaffe? jaaoo.. !
3. Hur mår du just NU? Jag mår fantastiskt
4. Gillar du din nuvarande bostadsort? Absolut!
5. Berätta om din senaste dröm. Den senaste jag kommer ihåg handlade om nått med mat tror jag. Jag lagade jättemånga av något, men jag kommer inte ihåg vad!
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Njä jag tror inte det. Eller jo kanske. Indisk mat <33
7. Vad vill du ha just nu? min mobilladdare, börjar misstänka att jag har glömt den i skåne..
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Jaapp, det var min version av räkna får när jag var liten!
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Lite både och tror jag, fast offtast slickar jag!
10. Använder du smileys? Jag försöker verkligen att bli av med mitt smileysberoende. Numera försöker jag hålla mig till 1 smiley per sms. Bortsett från när jag skickar sms till Michael Sjöquist.
11. Har du träffat någon kändis? Jadå?
12. Gillar du keso? Jag ÄLSKAR keso!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Kommer ifrån med Snook
14. Hur många länder har du besökt? Runt 6 tror jag!
15. Är dina föräldrar stränga? Offtast är de ganska chill, jag gillar dem.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Japp! Det står med på min lista med saker att göra innan jag dör
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Klistermärket på min streo gör :)
18. Brukar du hyra film? Inte så ofta men det händer! Jag är inte direkt nån filmmänniska men ibland är det najs..
19. Var kommer du vara på lördag? Det får vi se!
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Jao
22. Vad åt du till lunch? Foccacia på ett café som börjar på R i Kista Galleria.
23. Har du lockigt hår? Nej!
24. När grät du senast? Det var nån gång förra veckan tror jag!
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Nää men glasruta!
26. Favoritårstid? Vinter!
27. Vem höll du senast i handen? vettintee
28. Sover du med TVn på?
29. Tycker du att du är gammal? återigen: nä
30. Är du mörkrädd?
31. Gillar du ditt liv just nu? japp det är ganska fabulöst för tillfället
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? ja, badbomber är sjukt najs
33. Har du bra syn? Ja bäst i hela stada
34. Var är dina föräldrar just nu? Pappa sitter nog hemma, so is mamma.
35. Vad har du på dig just nu? Usch vad tråkig fråga. leggings, skjorta, linne. tråk.
36. Vad var det senaste du köpte? En kaffe på café String. gott.
37. Hatar du mer än 3 personer? Nje jag hatar ingen. jag bara tycker mindre om vissa..
38. Använder du sushipinnar? Jag försöker! Folk brukar skratta när jag gör det..
39. Äger du ett vapen? En orange fickkniv tror jag!
40. Gillar du ditt hår? Jag älskart, men har dock börjat fundera på att sloopa dreadsen.
41. Gillar du dig själv? Ja! Jag älskar mig faktiskt. (jag låter lousies svar stå kvar för det stämmer in på mig med. Så nu vet ni)
42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma, no doubt
43. Hur ofta använder du MSN? Aldrig


hihi. puss på er

Kommentarer
Postat av: Louise

vi älskar oss faktiskt :D

2011-06-23 @ 09:07:46
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0