110321

En skön dag. Flyttade över till mor min. Ett fint lugn har spritt sig i min kropp. Tack och lov. Hade min roligaste tyskalektion någonsin idag. Micke, Jonatan och jag skriver en saga om en flygandegris som heter Kurt von Überschwein. Det kommer bli en världshit. Biljoner exemplar kommer att säljas. Jag kommer bli rik.

Det första bandsläppet tll Arvikafestivalen var nått synthrocksband.. Synd att jag inte lyssnar på sånt längre.. Men de är säkert bra.

Imorn ska jag simma lite för första gången på några veckor! Är astaggad! Särskilt eftersom att jag kan känna på lite hur det känns med att simma lite fortare! På onsdag ska vi nämligen simma lite i skolan, livräddning och sånt, så jag ska kolla hur fort jag simmar och jämföra det med min idrottslärares exempel på normalhastighet. Värt!
Vad som också är väldigt värt är att jag ska fika med Emilia imorn efter skolan också! Det ska bli mycket trevligt!
Sååå.. nu har jag lite mer koll på livet. Dags at sova!
God Natt!

 

en släkting till kurt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0