dagen fredagen tråkdagen fast mysdagen korta dagen

I dag har varit en ganska så förjävlig dag. Den som började så bra. Jag som var så glad och allting. Men sen så råkar jag vara en människa som påverkas av alla andras humör. Eller de som står mig näras humör i alla fall. Tyvärr. Ibland går det snett och idag var det en sån dag. Jag vet inte om det kan ha med situationen här hemma att göra också.
Så förlåt alla som kände av min bitterhet idag, jag ber hemskt mycket om ursäkt. Jag kände lite att jag satt i skiten fast jag liksom hade blivit ditsatt av andra, vilket gjorde mig väldigt frustrerad = bitter. Jag har kommit fram till att jag är en passivt aggresiv människa ibland, typiskt svenskt sådär. "Nejmen, nu ska jag inte vara en jobbig människa och få något slags utbrott för det är bara omoget och sånt som inte jag gör" tänker jag fast jag egentligen skulle behöva skälla ut någon/ordbajsa på någon. Det är nog inte bra, för detta leder till att jag går runt och är bitter och småirriterad hela tiden i stället. I dag hade jag ingen som jag kunde ordbajsa på ordentligt i närheten vilket gjorde att jag gick runt och var sur i flera timmar. Det är inte något fel med det, det är bara det att man märker på folk att jag blir mindre rolig att vara med, och att det kanske skadar relationer med folk och så. Och jag vill inte vara en bitter tråkig person. Jag vill inte vara så upp och ner som jag är. Jag vet bara inte vad jag ska göra åt saken.

Kommentarer
Postat av: louise

jag vill krama dig när jag läser. det kanske låter puttenuttigt men det var bara den känslan jag fick. och vet du en sak? jag uppskattar verkligen att du är en ärlig person.

2011-03-18 @ 22:19:32
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0