En kopp te förgyller min kväll

Jag sitter här med en kopp grönt te. Det är gott. Kom hem för inte så länge sen från ett rep med SUB, det är konsert nu på söndag! Det kommer bli fett! Precis som den här helgen, jag är skittaggad! I morgon tror jag att jag tänker vara hemma den första fredan på mycket mycket länge. Det är inte så ofta jag är hemma och äter middag med min familj. Borde göra det oftare känner jag. Så i morgon blir sitta-hemma-öva-kväll. Jag behöver vila och vara hemma lite mer känner jag. Och sova. Det blir bra. I dag pratade vi om just sömn på idrotten. Jag kom fram till att jag sover precis som en medelsvensson, dvs 6.5 h per natt. Verkligen inte bra. Det konstiga är att jag får fler verklighetsdrömmar när jag sover för lite. Det kan i och för sig ha med andra saker att göra också. Det har varit väldigt mycket nu på sistone i alla fall. Om jag tycker det är kul eller inte kan jag inte komma fram till. Det är bara förvirrande, jag vaknar med massa frågor i huvet. Dock mycket intressant att se hur det utvecklas.

Drömmar är intressanta. och vackra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0